تعمیرات جاروبرقی

dewo-service

تعمیرات جاروبرقی

شرکت تعمیر لوازم خانگی دوو سرویس با بیش از ۶ برند مطرح لوازم خانگی در ایران فعالیت می‌کند. تیمی از کارشناسان و تکنسین‌های مجرب با گذراندن دوره‌های تخصصی تعمیر جاروبرقی انواع برندها، با استفاده از قطعات اورجینال و با ارائه ضمانت ۶ ماهه، بهترین خدمات را برای مشتریان انجام می دهند. جهت درخواست تعمیر جاروبرقی سامسونگ، ال‌جی، بوش و سایر برندها، کافیست با شرکت تعمیرآنلاین تماس بگیرید یا فرم ثبت سفارش خدمات را پر کنید. در کمتر از یک ساعت، کارشناس مربوطه با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم برای ارسال جاروبرقی توسط پیک یا حضور کارشناس در منزل را انجام می‌دهد. با اعتماد به تعمیرآنلاین، از بهترین خدمات تعمیری جاروبرقی، بهره‌مند خواهید شد.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ

سامسونگ یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برندهای جهانی برای جاروبرقی است که در ایران نیز مشتریان خود را دارد. هرچند عمر مفید وسایل خانگی این برند بالا است، اما همه افراد بعد از مدتی نیاز به تعمیر جاروبرقی سامسونگ را احساس کرده‌اند. ازجمله دلایل رایج برای درخواست خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

تعمیر برس جاروبرقی سامسونگ

تعمیر دسته جاروبرقی سامسونگ

تعمیر کلید جاروبرقی سامسونگ

تعمیر پارویی جاروبرقی سامسونگ

تعمیر موتور جاروبرقی سامسونگ

تعمیر لوله خرطومی جاروبرقی سامسونگ

کلیه قطعات مورداستفاده در تعمیرآنلاین برای تعمیرات جارو برقی صددرصد اورجینال هستند و تا ۶ ماه گارانتی دارند؛ بنابراین درصورتی‌که بعد از تعمیر، دستگاه شما با همان مشکل قبلی مواجه شد، کارشناسان ما به‌صورت رایگان نسبت به تعمیر مجدد آن به‌صورت رایگان اقدام خواهند کرد. همچنین برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ در منزل می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان دوو سرویس در صورت امکان شما را برای تعمیر دستگاه راهنمایی کنند.

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

تعمیرآنلاین با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس، به‌عنوان نمایندگی این برند شناخته می‌شود. تیم مجرب و آموزش‌دیده تعمیرآنلاین با همراهی گروه پشتیبانی خیال شما را بابت تعمیر جاروشارژی الکترولوکس راحت می‌کنند. مشکلات و ایرادات رایج در جاروبرقی الکترولوکس عبارت‌اند از:

مکش کم

بوی سوختگی

داغ شدن بیش از حد

روشن نشدن دستگاه

تعمیرآنلاین برای کسب رضایت شما مشتریان عزیز فقط از قطعات اصلی برای تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس قدیمی و جدید استفاده می‌کند. همین امر رضایت مشتریان را در طول این سال‌ها برایمان به ارمغان آورده است.

تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیرآنلاین انواع خدمات پس از فروش جارو برقی بوش در سری‌های مختلف از جمله ERGOMAXXX، HOME PROFESHIONAL، HEPA FILTER و FOTMULA را بر عهده دارد. بااین‌حال خدمات تعمیر جاروبرقی بوش این مجموعه فقط به همین سری‌ها ختم نشده و شما می‌توانید تعمیر انواع دستگاه‌های قدیمی و جدید بوش را با خیال راحت به ما بسپارید. خدمات متنوع دوو سرویس برای تعمیرجاروبرقی بوش عبارت‌اند از:

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی بوش

تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش

تعمیر موتور جاروبرقی بوش

تعمیر لوله خرطومی جاروبرقی بوش

تعمیر کلید جاروبرقی بوش

تعمیرآنلاین برای نشاندن لبخند رضایت بر لبان شما، علاوه‌بر رفع مشکل اصلی، به سرویس جاروبرقی بوش نیز می‌پردازد و مخزن‌شویی می‌کند. در نهایت نیز یک ابر دور موتور، فیلتر هوا و یک پاکت به‌صورت هدیه، همراه با دستگاه برایتان ارسال می‌شود. همین موضوع یکی از وجوه تمایز تعمیرآنلاین با سایر شرکت‌های خدماتی به شمار می‌آید.

تعمیر جاروبرقی آاگ

مجموعه بزرگ و تخصصی تعمیرآنلاین به‌عنوان نمایندگی جارو برقی aeg، خدمات پس از فروش را برای کلیه جاروبرقی‌های تولید‌شده در سال ۲۰۰۰ به بعد به شما مشتریان محترم عرضه می‌کند. اگر عمر دستگاه شما کمتر از ۱۸ ماه است، کلیه مراحل سرویس و تعمیرات جاروبرقی آاگ به‌صورت رایگان برایتان انجام می‌شود. علاوه‌بر این، تعمیرآنلاین کلیه خدمات تعمیر جاروبرقی آاگ را برای انواع مختلف این دستگاه‌ها عرضه می‌کند.

تعمیر جاروبرقی زیمنس

تعمیر جاروبرقی زیمنس مانند سایر برندهای مطرح با ۶ ماه ضمانت کیفیت و با استفاده از قطعات اصلی در تعمیرآنلاین انجام می‌شود. این مجموعه با فعالیت به‌عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس، خیال شما را برای دریافت خدمات باکیفیت از هر بابت راحت می‌کند. متخصصان این مجموعه همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، انواع خدمات تعمیراتی را به شما عزیزان عرضه کنند. تعمیرات جاروبرقی زیمنس در تهران توسط تکنسین‌های ما در کمتر از ۴۸ ساعت انجام شده و دستگاه سالم همراه با گارانتی به شما عزیزان تقدیم می‌شود.

تعمیر جاروبرقی ال جی

تعمیرآنلاین به‌عنوان مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی ال جی در ایران، انواع خدمات تعمیراتی را با کیفیت بالا و با استفاده از قطعات اصل انجام می‌دهد. باتوجه‌به حذف انواع واسطه‌ها، هزینه دریافتی در این مجموعه معقول و پایین‌تر از نرخ اتحادیه است. پایین بودن هزینه تعمیر موتور جاروبرقی ال جی و سایر قطعات نسبت به سایر شرکت‌ها به‌معنای افت کیفیت نیست و تعمیرآنلاین کلیه خدمات را با ضمانت ۶ ماهه عرضه می‌کند. از جمله خدمات تعمیرات جاروبرقی ال جی در این مجموعه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

تعمیر برد جاروبرقی ال جی

تعمیر دسته جاروبرقی ال جی

تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی ال جی

تعمیر لوله خرطومی جاروبرقی ال جی

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی ال جی

علاوه‌بر دریافت خدمات تعمیراتی، کلیه قطعات جارو برقی ال جی را می‌توانید از فروشگاه دوو سرویس خریداری کنید

دوو سرویس ؛ مرکز تعمیرات جاروبرقی با قیمت مناسب

جاروبرقی یکی از لوازم ضروری زندگی است که به‌دلیل استفاده مکرر، بیشتر در معرض خرابی قرار دارد. بعضی از مشکلات جاروبرقی با کارهای ساده‌ای مانند تعویض فیلتر یا پاکت برطرف می‌شود؛ اما در بعضی از موارد، برطرف کردن مشکل دستگاه به عیب‌یابی و تعمیر توسط یک تکنسین ماهر نیاز دارد. کلیه کارشناس‌های تعمیرآنلاین با گذراندن دوره‌های آموزشی تعمیر جاروبرقی از برندهای مختلف، اشراف کامل به ایرادات احتمالی این دستگاه دارند. با ثبت درخواست از طریق تکمیل فرم موجود در همین صفحه یا برقراری تماس با شماره تلفن  02133336929  درخواست خود را به اطلاع کارشناسان ما برسانید. تکنسین مربوطه در کمتر از یک ساعت هماهنگی‌های لازم را برای شما انجام داده و در کمتر از 48 ساعت جاروبرقی را به دست شما خواهد رساند.